Gästblogg och sommarvärme

Idag är det ju äntligen jättevarmt igen! Tyvärr mår min kropp inte så jättebra, jag kan må jättebra ett par minuter för att sedan må otroligt illa sen en halvtimme igen. ASTRÅKIGT, speciellt med tanke på att jag och markus firar 7 månader idag.

Idag ska jag försöka må bättre och se om jag orkar träffa markus framåt kvällen, min ponny borde ridas men jag vet ärligt talat inte om jag orkar. Vore ju mindre bra om jag svimmade någonstans i skogen liksom. Något mindre riskfyllt jag ska göra idag är att gästblogga på http://ryttarinfo.blogg.se! Jajamänsan, hon som äger den är bortrest och då får jag skriva lite där... Frågan är bara vad jag ska skriva om?

Vad skulle du skriva om ifall du fick blogga på ryttarinfo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0