kalabalik/inomhuspool

Jag gick ut i badrummet. Oj vad mycket vatten det är på golvet tänkte jag. Letade upp lite ståltrådsbitar och fiskade upp hår som såg ut att komma från "The Ring"-flickan. Skyfflade undan lite av vattnet som stod i badkaret, hällde det i toan. Kom på att toalettstolen var ostädat, gick lös på den med duscslangen (!) och toaborste, sen lite rengöringsmedel. Vattnet på golvet har sjunkit undan. Rengöringsmedlet verkar och jag har just skickat iväg en färdiggjord uppgift till en vän som skulle kolla igenom den. Fackuppsatsen behöver jag Ambjörns hjälp till, för att den ska bli färdig. Är fortfarande som en dålig SVT debatt. Presentationen skall ses över och sen är jag klar. Mycket najs.

Nu är det kanske hög tid att göra något som liknar en lunch, får fundera några minuter på vad jag kan äta bara. För tillfället känns min mage inte superförbannad utan bara hungrig, men det lär väl ändras så fort jag äter något. Känner koncentrationen svikta så då är det definitivt dags för massa massa massa mat.

Återkommer ang. avloppet och läxorna.


Jag igår. ÄLSKAR FÄRDIGGJORDA LÄXOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0