Kort skoldag

gick tillskolan 8.30. Kom hem 9.15. Slut. Är ett spex i eftermiddag, men tror inte jag ska gå på det. Klassen är skingrad och jag TROR att jag hellre äter godis. Tjockis är jag. Eller kommer bli.

Är assugen på hur mycket godis som helst, tror det blir en vända till Willys... Eller netto. Får se. Ska kolla med Markus om han är vaken/mår bra/har planer för dagen också... Kanske går jag till honom i så fall. Glad men lite hungrig tjej. Äter nu. Mvh.

Hade min ridprofilspresentation idag också. Den gick bra, fick massa beröm för den. Såg i och för sig att ungefär hälften av lyssnarna satt som typ... frågetecken? under större delen. Vågade inte fråga varför. Såg lite lustigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0