Magen

Magen mår så sanslöst jävla illa, vet ej vad det beror på. Kanske har jag en enormt känslig mage som hatar allt vad stress och oregelbundna vanor heter? Kankse? Kan iaf inte äta längre, mår för dåligt då, oavsett vad jag äter. Men äter jag inte mår jag ännu sämre när jag väl äter, för äta måste man. Dumma kropp, kan vi inte vara sams ibland.

Var hos sjukgymnast igår och kollade upp ryggen. Den ÄR trasig, hon tror att det med stor sanolikhet är en disk som pressats ihop lite, därför har jag lite halvtaskig styrsel i benen och kan inte sitta mer än 20 min utan att få myrkrypningar... Dör i ryggen det gör ont. Den enda fysiska aktivitet jag KAN utföra, är hästhoppning. Skulle kunna använda detta som värsta argumentet för att få ENDAST HOPPA vilket är ganska najs men... nej. Ponny får i alla fall vila lite, jag har ju DÖMYCKET i skolan just nu, och mamma ringde och rapporterade att jag har en häst som lever rövare i hagen tillsammans med unghingsten... Motion får han i alla fall. Ryggen skall vila så gott det nu går, med carinaträning på söndag och ev. lite ponnybuslekar på lördag... det bestäms imorrn.

Nu har jag i alla fall en fackuppsats som vill bli skriven, hörde rykten om betygssättning imorrn vafan, det hinner jag ju aldrig. Oboy+uppsatsskrivning it is, i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0