tips på hur du blir lika snygg som jag

Tjolahopp
Här sitter jag och städar min
I hopp om att kunna stänga den så småningom.
jag hittar massa grejer, så jag delar nog innehållet i två delar. En del med "varjedagssmink" och en med allt annat.

denna innehåller detta

Från vänster:
Ofärgad mascara från collection 2000, "Colour lash", färgen 11 clear
concealer från maybelline, "Pure.cover MINERAL", färgen 02 natural
Cuticle butter från LUSH, "lemony flutter", används med fördel på läpparna
Svart mascara från maybelline, "the COLOSSAL VOLUM' EXPRESS", färgen 100% black
plus puder + borste.

Har även, från vänster:
Ögonskuggepalett, "märkeslös" men mittersta färgen är asnajs.
random hårt papper, oftast ngn gammal prislapp eller så.
I andra necessären har jag

Sex tuber för tillfället, från vänster
Cleanser från Formula 10.0.6', Best face forward
Brun utan sol från ACO
Smärtstillande gel från ipex, Siduro.
Ansiktsmask från Formula 10.0.6', Deep down detox
plus tandkräm och duac

från vänster:
Ögonfransböjare
läppglans från isadora, pump'n plump, färgen 61 luminous rose
vit kajal från rimmel, färgen 071 pure white
Svart kajal
läppfärgad läppenna
svart kajal från mavala switzerland, färgen noir

från vänster:
Gummisnoddar till tandställningen, storlek/styrka uggla
fuktkräääm från garnier, skin naurals, fresh. plus cleansing milk i samma serie
eltandborste från colgate
blå glittrig tandborste med min privattandläkares logga på

grejer jag ej orkar fånga på bild:
Parfym från la rive, sweet love
2 deos,  ena från palmolive "tahiti" andra från rexona, "bio rhythm"
hårnålar
diverse tablettkartor, typ alvedon
solpuder+borste

Liten guide till hur man blir snygg som jag, hoppas det var till någon nytta, men... Jag utmanar er! Jag utmanar alla er att visa vad ni har i er necessär. Är nyfiken!

Edit: Oj. Jag har fortfarande lika svårt att stänga necessären, eftersom jag inte plockade bort nåt. Jag behöver "allt", haha. Får se om jag lyckas sortera ut nåt nån annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0