printscreen is your friend

Har varit på ett "bloggmöte" idag hah, det handlade iaf om bloggar. Fint fint. Idag väntar ytterligare ett "möte" där aaalla frågetecken ska rätas ut. För allas vetande, det finns biverkningar på medicinerna som jag tvingats äta nu, jag är alltså inte 100% som jag brukar i kroppen. Det, i kombination med mängden värktabletter jag måste äta för att inte ha alltför ont får ytterst annorlunda följder. Jag beter mig ganska roligt och är ännu knäppare, surare och gladare än vanligt. Jag är liksom så mycket man bara kan bli, av allt.

Gött.


Kommentarer
Postat av: Schulia

Bloggmöte???



Sen angående din kommentar om min scanner bild, att jag såg dränkt ut, det var precis det jag också tyckte! Hehe, great minds think alike, right? ;P

2010-03-31 @ 17:54:54
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0