Gårdagskvällen

ÅH haha igår jobbade jag lite igen, det är väldigt kul men jag har ju hittills bara haft barngrupper, och de är enbart roliga att ha eftersom ja. De är lätta att instruera. De har kul bara de får sitta på en häst. Igår ringde ridskolechefen upp mig och frågade "hej vill du ha lite lektioner ikväll" såklart vill jag ha lektioner. Bästa som finns ju. Dock är jag ju jätteorutinerad än så länge, men aa. Antar att hon tänkte att jag antagligen skulle klara det, tror inte hon frågat annars. Men det är ett enormt ansvar man får. Och så mycket grejer man ska komma ihåg. Allt ifrån placering i ridhuset till ja. Allt om ridning. Sen att DESSUTOM upptäcka att åsikter går isär, och lösa det på ett snyggt sätt. Haha. Komiskt blir det i slutändan.

Jag är nöjd så länge eleverna kommer ihåg att respektera mig lika mycket som de skulle respektera en ordinarie ridlärare. Fast jag är jämngammal. Är det för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0