Vems är det?

Det åker omkring en pojke jag gått i samma klass som, på moped här i skogarna. Jag kan för mitt liv inte förstå vad han gör därute själv. Kan inte förstå alls. Vi höll på att krocka, jag med häst och han på moped. Båda i något för hög fart I think.

Men allvarligt. Jag tycker hans beteene är ologiskt. Anledning:
- Han är 17 i år, och åker moped.
- Han åker moped i skogen. EU-scooter.
- Så vitt jag vet, har han ingen anknytning till någon här ute. Dessutom åkte han utan sällskap av någon
- Han åkte fort och utan hjälm.

Förstår verkligen inte hur allt hänger ihop. Jag som brukar tycka det är skönt att bo "på landet" så man slipper moppeeländet. Och om man råkar ut för det är det ett par stycken, sedan inget. Nu tror jag han åkt runt runt i skogskringelikrokarna i... två timmar, kanske mer?

Om någon vet vem pojken tillhör, kontakta ägaren snarast. Mopedljudet går mig på nerverna.


Kommentarer
Postat av: ester

"Om någon vet vem pojken tillhör, kontakta ägaren snarast. Mopedljudet går mig på nerverna." klockrent ! :D

2010-05-07 @ 20:35:46
URL: http://woodchuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0