Fake a smile

Usch. Jag antar att det här hör livet till. Men fy fan för "vänner" som inte orkar vara uppriktiga och säga "nä jag vill inte träffa dig mer", utan gång på gång gör upp att vi ska ses för att i sista stund ändra sig. Din jävla jävel förstår du inte att det sårar mig? Förstår du inte att det är jobbigt att gång på gång se fram emot att få träffa dig, planera grejer, jag har förihelvete till och med bakat för din skull! Bara för att än en gång till få ett "nä vi kan inte idag". Nähä, fu, kan ni någonsin när ni säger det? Eller är jag bara sista prioritet på din lista, kommer nåt roligare upp så skiter du i mig?

JAG GÖR SLUT MED DIG. Jag är värd en vän som inte är som du. En lite mer äkta kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0