fruktansvärt irriterad

Är enormt irriterad på ett antal personer i min ålder, vill verkligen bara gå fram till dem, säga åt dem hur hemskt illa de beter sig och typ... klå upp dem. Nä. Känns rätt så dödsdömt att klå upp människor som är längre, tyngre och starkare än jag. Ska jag slåss får jag hålla mig till dom som är mindre än jag själv!

Idag har jag ridit 2 pass, och gått ca 3 km i 2 dm snö. Mina ben är möra! Och på något sätt har jag börjat rida väldigt mycket lektionsponny igen, det gillar jag :) är verkligen ponnyryttare ända in i själen. Dock gillas det inte helt av mina kompisar, jag tänkte satsa till nästa år, sista året att tävla ponny, på att skaffa snygga tävlingsset, med huva och schabrak. Jag vill ha antingen i illrosa (okej då, kanske inte) eller i beige. Ramaskri. Det är tydligen fult med beige saker på vit häst med mörkbrun utrustning. Ahapp. Istället ska jag ha marinblå. Öh. Får se vad jag hittar för luva, men än så länge lutar det åt beige. Eller vilken färg borde jag välja? Kan ju säga direkt att rött kommer det ALDRIG bli, inte heller orange. Annars är jag öppen för förslag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0