tidig kväll

Shit nu är jag verkligen hur trött som helst, och klockan är...? tjugo i tio! Haha. Håller på att gå tillbaka till ett lågstadiebarns antal sömntimmar tror jag. Jag mår bäst av 11 timmars sömn, men handen på hjärtat, hur ofta blir det så? Oftast blir det mellan 6 och 8 timmar... MEN jag ska ta tag i deet och sova så mycket jag vill från och med nu, dels är jag piggare och gladare om jag får min sömn, dels sägs det att man blir tjock av att sova för lite? Känns ju skitlarvigt då att låta bli att sova. Nog med sömntjafs. Nu ska jag gå ner och hämta min mobil och ställa den på frukostdags imorgon, sen ska jag sooooova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0