torka

heh, har haft lite bloggtorka nu sen tävlingen... Idag red jag Chester, han gick bra. Släppte inte riktigt igenom helt, han var lite spänd men vi fick ändå en bra galopp där han varken trippade eller rusade, utan bar sig lite. Fler såna tack :)

Jag har också börjat ha praktik på ridskolan nu och jag fattar ärligt talat inte hur jag ska orka. Det är verkligen FÖR MYCKET, även fast jag inte är där så många timmar, så all stress till och från bussar... blä. Idag fyllde jag höpåsar och fixade mitt schema och planerade lite för grönt kort-kursen. Förhoppningsvis får vi upp lappar snart så dom som anmält sig slipper vänta mer. Ska fila lite på det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0