Svar på kommentar:

Varför raderade du inlägget om ***? Står du inte för vad du säger?

Jag raderade det en timme efter jag skrev det för att jag fått bekräftelse om att de jag ville skulle läsa och ta åt sig av inlägget, hade gjort det. Det var mitt egentliga mål med texten, eftersom det i tio fall av tio inte fungerar för oss att prata irl. Jag står fortfarande för det jag skrev, eftersom det är inget förutom sanning, texten finns sparad i mitt bloggarkiv och jag kan publicera det igen, om jag skulle känna för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

publicera det igen då?;)

2010-10-24 @ 21:33:22
Postat av: Emily

Varför, du har redan läst det.

2010-10-26 @ 00:24:26
URL: http://auroraemily.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fast nu var det ju så att jag INTE har läst det ;) däremot hört av andra att det fanns ngn text.

2010-10-26 @ 13:28:05
Postat av: Emily

vad ska jag säga, "ok", varför beter du dig inte som folk och går ut med ditt namn istället för att fega bakom anonyma kommentarer? :)

2010-10-26 @ 23:24:26
URL: http://auroraemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0