hunger

Är döhungrig men har inte vett att äta? smart tjej. Chester var iaf... knasig när jag skulle göra iordning honom, verkade som han fått ca 1 kg havre? Hur lugn och fin som helst när jag red iaf, så det var ju fint. Håller just nu på att skaffa deltidslivvakt, har hittat en som ser sjukt farlig ut! Helst skulel man ju ha en livvakt på 190+ som ser superfarlig ut, men när inget annat finns får man ta det man hittar! Denna är inte dyr heller, helt gratis men lite dyr i drift, kräver massa mat tydligen :c Får se om jag anlitar, känns som om man kanske behöver det om man bor där jag gör... :s

Haha ni som bor i långbrott kommer hata mig för att jag tycker att det är ettläskigt område :$ Idag har jag iaf försökt skaffa tvättid, men... min nyckel passar inte i min tvättcylinder! Vi ringde värden och han kom ut, jag har fått fel nyckel och dom vet inte vems nyckel det är! hoppsan liksom. Fick iaf en extracylinder så jag kan boka tvättstugan, och så ska han ringa imorrn och ta reda på var min riktiga nyckel är och vems nyckel jag har. Spännande!


möjligt att jag avslöjar mig nu, braceface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0