ja alltså

jag håller på att packa upp grejer, ligger och snorar, har migrän, slöglor på tv... oerhört innehållsrik dag. Så är det när man är sjuk. Åkte med mamma och handlade lite frukt, jag äter nästan bara frukt när jag är sjuk... idag och igår åt jag riktig lunch, men annars är det bara frukt som gäller. Är bara sugen på det faktiskt, får inte ner nån mat :s Låter som en ätstörd när jag säger det, men sant.

Fick med mig ca 4 kassar fulla med grejer därifrån iaf... minns inte om jag skrev det. men iaf. Väntar på att få hem min säng, den skulle kommit igår, sen skulle den komma idag, och nu är det kväll? Hoppas jag får den imorgon, ser lite fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0