jag är tydligen snygg

Jag gick en promenad på kvällen idag. Så skildes jag och julia åt mitt på bron vid willys. Ca 20 m senare ser jag en igelkott. Jag är helt djurkär och ville ta med den hem. Tyvärr verkade den bli självmordsbenägen när jag kom nära och gick farligt nära brons kant. "SLIPP DÅ :'c " tänkte jag och gick vidare. går mot nästa bro. Där finner jag tre män som vardera bär på varsin willyskasse. När jag går förbi dem börjar de ragga på mig. wtf. Sedan när var min underkropp en killer-underkropp? Har tydligen skitnajs röv och ben, sånt är väl kul att höra men kanske inte från tre fulla fyrtioplussare?

This is how some killerlegs look. yeh right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0