Jag tänker inte förstöra mitt liv med att plugga när jag kan spela wow istället

Jag har en rubrikmaskin. Eller har och har. Äh. Han är grym på rubrikmaterial iaf
Idag på ridprofilen gick det bra, hade grymt flyt nästan hela tiden. Gillar
Sedan hade jag fysik. Ganska "slappt" eftersom vi nu gör samma sak som vi gjorde på konstruktionen förra veckan. Sedan hade jag programering. Tjohejs. Jag kan inte stava till programering. Ser kort ut med ett m men långt med två. så lite matte på det. Jag tror att jag mår bra av att vara arg. Eller så kanske jag bara uppfostrar min lärare lite när jag blir arg? Hur eller som så funkar det. Nåt som inte funkar är att det är ca 15 plusgrader i vissa klassrum. Känns ju verkligen som om jag kan lära mig något när jag sitter med gåshud på hela kroppen och känner mig mer och mer febrig. Hur jobbigt är det för skolan att köpa in portabla element (eller låta bygg fixa bättre isolering)?

Kommentarer
Postat av: Schullanbatur

Maha! Om vi gör såhär då? Du rider, och jag rider ophra, sedan så går vi helt enkelt till festen lite senare än sju? Vi bli (o)fashionabelt sena! Great!

2010-09-02 @ 21:31:45
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0