Julia Sjödin

Tack. Du skrämde bort mina läsare. Idag är det bara hälften mot var det var igår. NEVAH EVAH att du får gästblogga igen! TUVÖR. Förlåter dig dock nästan pga du lämnade godis åt mig.



Idag har jag varit personal på ett barnkalas för 18 barn. Inser att jag nog inte bör jobba som dagis/förskole/fritidsfröken. Förstår också varför föräldrar väljer att köpa barnkalas när de har så många bjudna. Jisses vilket ös de små kan få igång!

Ska nu gå ner och se om man kan få lite onyttigheter här i huset, skulle inte sitta fel direkt :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Meh förlåt då! >.<

Alla genier är missförstådda till en början. Bara så att du vet!!!

2010-09-19 @ 21:04:08
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0