JULIA

Mkt tjat om julia här. MEN. Jag och julia ska laga mat inför helgen. Jag funderar på att tvinga henne ta med sin kamera, var sjukt länge sedan hon fotade mig. Då kanske hon kan spontanfota litegrann när jag låtsas att jag vet vad jag håller på med i köket, som reklam för hur otroligt awesome hemmafru jag är? Min lägenhet är faktiskt typ hur ren och fin som helst. Jag funderar på att ha invigning av den snart, men vill helst ha ett N64 först blev ju lurad av en säljare förut... MEN. Om jag fixar en N64-turnering, får jag några deltagare då? Anmäl till min mobil/bloggen/prata med mig irl om du är på!

slaskbilder från julias senaste plåtning med mig, najs osv. Gillar speciellt min äckelhårfärg, snart blir det mööörkare. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0