Nattblogg

Just hemkommen från Agnes artonårsfest! Var faktiskt mkt mkt trevligt, galet fina människor hon bjudit in! Tyvärr är jag så osocial och går inte runt och hälsar på alla när jag kommer, så... Jag vet inte riktigt vad alla heter, haha. Synd och skam. Sitter just nu och försöker bli trött, går inte, är fucking hyper och kan inte bli av med det. Trots att jag inte drack någon alkohol alls hängde jag på trenden med mkt vattendrickande på slutet, för att inte bli så jävla pigg av allt socker, men lyckades jag? Nä. Blev bara så galet kissnödig på vägen hem att jag trodde jag skulle sprängas. Oh yeah.

Kvällen i korthet: Kramar, kakor, Tacopaj, kramar, foton, fylla, skånska, foton, shit-var-är-han-nu-då, sång, glädje, foton, kramar. Lalala.

Fastnade inte till 100% på bild ikväll men försöker få julia att skicka ett par till mig. Typ imorrn. Natti läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0