trög-as.

Fråga till dig som kommenterar anonymt och vill ha länk: Hur ska jag skicka den till dig hade du tänkt?
Har just kommit på helt själv hur kort tålamod jag har. Någon säger nåt störande ELLER fattar inte ELLER fattar inte varför jag itne fattar och fattar inte att jag fattar osv och jag blir skitförbannad. Måste kanske träna bort det?

Hade ridkläder på mig idag, offentligt. Fyfasen, jag gillar VERKLIGEN INTE att ha allas uppmärksamhet. Uschusch. Jag överdriver säkert, alla kan inte kolla på mig samtidigt pga: så intressant är jag inte. Dock bör alla som sett mig bli kära pga vem kan motstå tjej i flammiga ridbyxor liksom? Ingen. Tror profilkortet blir asbra, vi fick iofs bara se den yttepyttiga bilden i kameran, men den ser mysig ut. Förhoppningsvis var det värt att bli utstirrad litegrann.

Nu ska jag ta på mig dom skitigaste byxorna i världshistorien och bege mig ut på en ridtur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den anonyma,

du kan skicka länkern till min blogg snatas.blogg.se

2010-09-22 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0