Emily ligger bunden i gardroben med munkavle

En ny era har inletts. Jag, Julia (juliasjodin.blogg.se) har tagit över Emilys blogg med våld (hon ligger bunden i garderoben).

Visste ni förresten att Emily inte uttalar sitt namn Emily? Det göt visserligen inte jag heller, jag uttalar mitt namn Julia. Nej, men flämt åt sido, Emily uttalar sitt namn Emelie! Hur B är det? Hela grejen med hennes namn är ju att med y:et blir hennes namn så mycket coolare än alla andra Emmelie, Emilie och så vidare.
Jag har alltid uttalat hennes namn med Y och så fick jag igår reda på att hon inte gör det själv!
Det är något som inte klickar hos henne, men det är ju å andra sidan ingen nyhet...
Nu när hon har chansen att höja sin coolhets status från -20% till typ ... ja, -15% i alla fall. Jag vet att hon aldrig riktigt kommer komma upp i min division (100% cool), men hon kan ju åtminste hjälpa till att göra det lite mindre pinsamt för mig att umgås med henne.

Hur som helst så bjöd Emily mig på mat innan jag låste in henne i garderoben, så nu är jag mätt och glad. Jag lurade i henne en extra stor portion så jag ska få ha godiset för mig själv. Inser nu at jag inte hade behövt det då hon är fast i garderoben... Jag släpper ut henne innan jag går. Promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0