KILLTEST

Eftersom jag är UTTRÅKAD och vet att jag har hemliga beundrare som läser min blogg (TJA PÅ ER!!!) så kör vi ett test va.

Killtest
Jag gillar hår som är...

[x] Brunt
[x] Blont
[x] rött
[x] Svart
[/] Färgat i en galen färg
[x] Kort, eller "normal längd"
[/] Långhåriga (Inte en millimeter längre än axlarna, men det är inte så många som passar i't)

Jag faller för ögon som är...

[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[x] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[/] Som blinkar flörtigt

Jag gillar killar som är...
[x] Långa
[/] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[/] Blyga
[x] Vältränade
[x] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[/] Beroende av sin dator
[x] Fotbollsspelare
[x] innebandyspelare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[x] Tränar på gym
[ ] Nazister                 

Det är snyggt när killar...

[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[/] En liten tatuering
[/] Piercing i ögonbrynet
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[/] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[/] Är modenörd
[/] Har häng (alltså, hellre häng än brallerna i armhålorna, men jag kräks snart över alla som envisas med att blotta hela sin kalsongklädda rumpa, särskilt när man 1, ser hud UNDER dem, 2, kalsipperna är säckiga. Petig tjej)

Detta säger allt om en kille...

[/] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[x] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar

Det är sjukt gulligt när killar...

[/] Ringer ofta
[/] Smsar non stop
[/] Är svartsjuka
[/] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[/] Ger mig små presenter (men jag vet aldrig hur jag ska reagera haha)
[ ] Köper mina underkläder 
[/] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn (nejnejnejnejnej)
[/] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg 
[ ] Pratar med sin kuk  
[x] Kan sjunga/spela instrument riktigt bra -
[x] Skriver egna låtar
[x] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[/] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[/] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med...

[/] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar (för blyga är ju inte så himla... kul)
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[x] Överbeskyddade killar
[/] Sportnördar
[/] Killar som har nära tjejkompisar 
[/] Killar som spelar Wow  
[/] Killar som kör moppe
[ ] killar som är i stallet 
[/] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[x] Killar som röker och snusar


Mhm, så får man se på måndag vilka som ändrat sig över helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0