worst thing

Idag när jag vaknade kom jag på något av det värsta med att bo i lägenhet. Huvudnyckeln. Tänk om jag ligger och sover mycket lättklädd i min säng, har halvt sparkat av mig täcket, så ringer hantverkare/vaktmästare på dörren. Så kanske jag sover jättehårt och dom tror att jag inte är hemma, så de låser upp dörren och går in. SCARY SHIT.

Jag har ju sagt till värden om massa brister i min lägenhet och någon borde komma och kolla badrumsmattan omgående. Tänk om de kommer tidigt en sovmorgon? Nu vet jag en tjej som sover i overall fram tills dess.

Kommentarer
Postat av: Peter Lingeteg

Haha,jobbigt värre! Nu umgås jag med lite fastighetsskötare och tror nog att det är så att hyresvärdar och hantverkare ALDRIG får gå in i en lägenhet utan hyresgästens lov såvida det inte handlar om typ värsta vattenläckan o det rinner vatten under din dörr ut i trapphuset! Så du kan nog skippa overallen! (Tror det tom är åtalsbart om dom går in utan lov!)

2010-09-28 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0