vrf har jag så sjukt stort huvud?

Fick ju prova igenom ett antal hjälmar förra helgen. Har 58 i min nuvarande hjälm. Hade innan hört att CO GR8 töjer sig ganska mkt så man skulle ta en storlek mindre än vanligt i dem, så fine. Provade 57. Det gjorde ont. Provade 58. Det gjorde också ont. Provade igenom lite andra hjälmar, bla några från jacson. Himmel, har aldrig känt att hjälmar varit "störtkrukor" innan. Men typ hela huvet begravdes i jacsonhjälmen, och den kändes riktigt obehaglig på. Synd, tycker den hjälmen är ganska snygg. Det här med hjälm är ett gissel. Jag vill ha en hjälm som är klassisk nog för att tävla dressyr i, och samtidigt nice nog att hoppa med. hur svårt kan det va att hitta liksom.
Har en sån här nu, hade tidigare en likadan fast horka. Synd att hjälmen är så ful, för den är verkligen skön.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Huvudstorlek mitt mellan oss borde ju vara det optimala att ha! Jag har ju 54 på min hjälm! :o

2011-04-04 @ 20:41:53
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0