vad jag aaaaalltid gör.

Nåt jag alltid gör när jag hittar en häst jag ev vill köpa eller ha på foder är att googla den. Googla googla googla. Det har sparat mig många provridningar. Ni vet, man ser en häst som är SJUKT FIN och verkar vara typ perfekt men lite långt bort. Då googlar man den och får upp en blogg där ryttaren skriver om hur dom åker av åt höger och vänster, hästen sticker och bockar. Jaha, tänker jag, det var den välridna hästen... :D

Nej, men google är verkligen grymt. Ska ni köpa häst som dom påstår sig ha tävlat etc, googla hästens namn och kanske ryttarens namn. Och tex "hoppning ponny" Är den utesluten varje gång kanske ni slipper fästa er vid en häst som ändå inte passar. Fast kul är det då man hittar massa filmer och grejer som visar att det faktiskt ÄR en pärla. Åh. Mitt hjärta typ ba smälte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0