ett kortsiktigt mål för denna månad, och varför

Ett kortsiktigt mål för den här månaden är att börja rida igång honom. Han behöver verkligen komma igång mer regelbundet, och för att göra det ska jag:

- säga nej till nya grejer
- ge honom all min lediga tid
- skolka från skolan så jag har mer tid

Nä. Ska stuva om i min planering och sätta mig med mamma och kolla igenom när jag kan komma ut rida och inte. Är ganska beroende av  ok underlag på vägarna då jag redan gått omkull en gång för mycket i år. Hoppas för mitt liv att han inte slog tillbaka höften så den är låst nu, men tänker börja sätta igång och sen be vet klämma lite när han ändå kommer ut och vaccinerar. Min vetrinär är så sjukt sjukt sjukt bra. GILLAR. Så tänker jag alltid på Jan Gillous face när jag försöker tänka på vetrinären, fastän de inte är så speciellt lika. Lol, låter som att jag fantiserar om min vetrinär dagarna i ända. HAHA. Så är det eeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0