vardagsoutfit

Jag i skola etc: Jeans, tröja, tjocktröja.
Jag i stall: Ridbyxor (men chaps eller termobyxor åker på när det är kallt!) ful t-shirt, långärmad helst enfärgat tjocktröja. Ungdomsledarjacka. skor med stålhätta+stövelskaft. när jag rider ibland mina jäääättesköna stövlar.
Chester är för det mesta naken. När jag rider har jag:
Sadel robert whitaker
träns med remontnosgrimma
vojlock.
martingal/graman/halsförlängare.
tredelat tränsbett.
Anatomisk sadelgjord (jättebra om man har problem med att sadeln åker fram!)
Vid hoppning senskydd och boots fram, för att jag är nojig.
tråkigaste outfitinlägget utan bilder, men ska fota så snart jag kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0