chesteeeer

Han har fått lite jullovsvila över julhelgen. Funderar på att låta honom vila ännu mer, han känns liksom lite matt. något mellanting mellan att han vill springa iväg ifrån jobb men orkar inte. igår hade vi hoppträning, och hahaha. Han har inte hoppat på ett tag. Hittade en snödriva som låg på vägen, lite lagom pluttig sådär. Tror det tog 10 gånger innan han var lugn mot och inte skenade efter. MEN DET TOG BARA 10 GGR! blir glad, hoppas på tävling i vår.
Funderar på att betsla upp nästa gång jag rider, tycker han blir lite kort i halsen på tränsbett. Problemet är väl att jag tappat bort min stång (typ, ligger säkert nånstans) och kedjan är på ridklubben om inte nåt as stulit den...... Och sen kanske han ska vila som sagt.
Har också funderat på att börja fodra med ngt kraftfoder. Chester är typ "allergisk" mot vete, han blir jättestressad av det så inte helt lätt att hitta lämpligt foder, då ca allt pelleterat foder innehåller det. Okej allergisk är att ta i, men han blir typ lika knäpp som jag blir när jag får sockerkick. Sådan herre sådan hund ;)
IDAG SKA PONI VILA
imorrn borde jag sitta lite på mammas unghäst, jag kommr döööö. nej det kommr jag inte, jag kommer landa mjukt och fint i snön. Han kanske är hur snäll och fin som helst, han gillar ju att jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0