Chester 8/1

red barbacka, tänkte vänja honom vid pulkaljud så jag tvingade ut min kusin :) Chester var supertagg och typ hoppade på stället men pulka är han inte rädd för iaf, kanske provar tolka imorgon? Vore jättekul
travhoppade lite över en tunna, jag har en duktig hest. Red ut en sväng också, han gick super. känns som om jag skriver samma sak i varje inlägg, att han är asduktig och gör rätt hela tiden och utvecklas massor. Men det gör han! Är dock lite rädd, för det kan ju inte bara gå bra utan man måste ju få lite bakslag också... Vill inte ha bakslagen, trivs jättebra med min pålle som han är nu!
ser fram emot mer plusgrader så transporten kan bli klar, är verkligen jättesugen på en hoppträning. se hur han sköter sig och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0