söta damer och pigga hästar

Idag var min häst helt kalasbra. gillar, känns lovande inför året faktiskt :) hoppade några språng över den där snödrivan igen, gick mycket bättre än igår. sen på vägen hem lossnade han riktigt ordentligt och var mjuk och fin och reglerbar. Glad Emily.
på vägen hem träffade vi en söt dam med hund som var jättetrevlig. Berömde min häst och mig och var lite avis, för hon hade inte ridit på ett år. Erbjöd henne en tur på min eller mammas häst, men hon avböjde. Tror hon skulle åka hem till ngn stad ganska snart.

Kommentarer
Postat av: emma - ponnybloggare i norrland

SV: okej, men är avd B lokala eller är det något annat, jsg brukar inte tävla ofta :$

2011-01-04 @ 00:39:03
URL: http://minsweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0