blurk

idag känner jag mig enbart dålig och elak. jo. så är det. Tack och lov så har affären stängt så jag kan inte gå ner och köpa godis att kasta i mig. tursamt.

det blev inte ngt M igår, inte idag heller. Blir tokig på dessa planer som är baserade på vädret. allvarligt. kan man ens planera så? Längtar så in i helvete tills jag får ett eget fordon så jag inte är så beroende av mamma och hennes bil hela tiden. Blir tokig.

Imorgon förmiddag ska jag iaf till en nyvaken M, vet ej om jag får skjuts eller om jag ska gå. går jag kommer jag gå vilse. och JO det går att gå vilse i åtvidaberg. i typ långbrott och basthagen.

Nu borde jag diska och städa lite. typ rensa kylskåp också. Då blir mamma förvånad om jag för en gångs skull faktiskt städade när jag var ensam hemma. ska nog göra så. Julklapp liksom. Borde iaf inte blogga när jag mår som jag gör nu. Det är punker överallt. Verkligen överallt. Och jättekorta meningar. heh.

Sov gott, imorgon är det klubbmästerskap i hoppning och vi får se om jag lyckas placera mig i år igen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0