Gah ._.

idag har jag mått pissigt illa. typ sådär så jag känner mig så hungrig att jag kan kräkas, men om jag äter eller bra rör mig lite så mår jag ännu sämre?! är ju lite lagom najs. typ inte alls. menmen. jag har lyckats må bra några minuter åt gången, och då har jag sjungit lite..... har fått till en ny video till min kanal på youtube, så :) dock klarar jag egentligen inte att sjunga dden, men resultatet blev väl skapligt acceptabelt om man ändå tänker på att jag är magsjuk. så. :)

nu håller jag på att hitta fler låtar att sjunga, ingen som vill requesta nån låt?


är lite inne på simply the best, men min röst är för klen för den.... haha :D tacksam för tips nu alltså ;P frågan är om jag ska länka till min youtube-kanal eller om ni ska få hitta dit själva... ô.o jao... punktpunktpunktenter

såg förresten ett tips på fint hår asfort, ska nog testa ;D aja. om jag orkar ska jag försöka kolla på let's dance, det har j u hållit på ett tag nu men... äh. orka. ska prova att sjunga lite nu med min söndersjungna röst, får se hur det blir... ja, men. ha det bra sålänge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0