kväll/natt igen

haha hrä sitter jag i min mysiga nybäddade säng med ny filt :P den är mörkgrå, och jättemysig :D jag är lite trött och har sett allmänt drogad ut senaste timmen, så jag borde väl sova. men nu har jag just kletat på nytt vitt nagelack längst ut, jag sliter jättemkt på det ;D meen det såg ok ut, så jag ska vara värsta ew tills det gula växt bort. måste säga att jag inte gillar att va "tvungen" att hålla på o fixa massa :/ men smällar man får ta. och äh. orka.
jag ska sova nu, så jag orkar upp imorrn och mata marsvinen innan jag går till skolan, har typ hm. vet inte hu många men elva burar att fixa... och ingen sovmorgon imorgon.. jag offrade mig lite och tog fridas jour i caféet, mest för att hon hade jour och inte jag, och hon inte kunde imorrn. och så fyller hon ju år idag, så GRATTIS FRIDA 16 ÅR :D
hihi en av de få bilder jag har på frida... mihi

nu ska jag nog ta och sova. gonatt med er ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0