JAG BEHÖVER EN TRANSPORT

Min egen är ju på wepawasjon, och visst börjar den se ut som en transport igen. Men nu vill jag ha hem den jag var och kollade på så snart som möjligt juuuuu och då BEHÖVER jag en transport. Man rider ju inte direkt 15+ mil. Nä. Det blir för jobbigt och långdraget. Har någon något tips om vem jag ska ragga på för att få låna/hyra antingen transport eller transport+ägare+bil? Blir knas.

I övrigt är jag fortfarande på jakt efter ett speciellt träns, finns inga i svart, bara i brunt och jag tänker inte byta färg på sadel, stövlar och hjälm och allt bara för att matcha ett träns. Får fortsätta leta helt enkelt.

Det är ju full sommar ute, så jag grävde fram mina shorts jag köpte förra året, sista paret dom hade, satt LITE tight då, men nu faller de nästan av? Tycker inte direkt jag tappat nån massa under vintern, snarare tvärtom. Men ja, najs att jag slutat växa ur grejer i alla fall. Nu vill jag ha glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0