Mycket Emily, lite Julia.

Idag på min dressyrträning på kvällen fick Ridlärarlisa rida lite. Chester blev sur, men det var bra. Jag ska tydligen hålla i munnen jättemycket, och när han tjurar ska jag sparka på. Höhö. Det blev väldigt mycket Emily/Chester den lektionen, och väldigt lite Julia. Stackars Julia. Förlåt.

Mot slutet av lektionen var chester loss, och jättefin. Hans supertrav kom tillbaka lite, och det gillar vi! Nu är det bara att jag inte ska vara så mesig och sitta och fegrida. Vi får se om det blir tävling på lördag eller inte... Jag vet faktiskt inte än! xD

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, det gör inte mig någonting att få lalla runt lite för mig själv någon enstaka lektion då och då XD

2009-08-30 @ 21:15:16
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0