Nytt inlägg!

här är ett nytt inlägg, det var inte igår. och inte dagen innan heller, haha.
jag har haft sjukt mycket att göra, men jag tänkte försöka få igång bloggen igen, wish me luck ;)
nä, men idag har jag varit i falerum och köpt avslutningskläder, bild på det kommer senare. nu ska jag ta och göra färdigt allt som krävs inför slutbetygssättningen:
träningsdagbok-utvärdering (kan nån säga vad som ska stå i den, tack?)
bild, både fakta och rita....
optik/akustikfördjupning
buddism/hinduismfördjupning
antagligen nåt mer också. fy sjutton så gött det ska bli med sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Kim

Du har mkt och göra i skolan :O

Det är samma här typ :( jobbig som fan. Men fan vad gött med sommarlov :) Hoppas vi kan kanske träffas då :)

2009-05-18 @ 17:07:20
URL: http://tingsrydinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0