DM IMORRN

Jag tävlar imorrn. DM.
MÖHÖHÖ
har inte packat så mkt än, men har inte så mkt att packa. typ det jag ska ha på mig + mat och tillbehör. Åker hemifrån strax efter sex, käkar frulle i överums stall...

samling i hedas cafeteria 10.00, kort info, jag startar 11.00. jag tror vi är 7 ponnyryttare, 3 st går till distriktsfinal. av dem tre åker en till Enköping för riksfinal. Mitt mål för dagen är att göra så bra ifrån mig som möjligt och hoppas på att inte komma sist. Det är en spännande tävlingsform, jag åker dit för att tävla på en häst jag aldrig ridit förr, blir jag ändå en av de tre byter jag häst IGEN till en ny. Skitcoolt. det blir verkligen ett rytartest, inte ett "jag presenterar en välriden häst bra"-tävling. Great.

Önska mig lycka till så hörs vi imorrn!

Kommentarer
Postat av: Peter L

Hoppas det gick bra!

2009-11-01 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0