Min dag!

min dag idag börjar egentligen lite igår. Jag satt och åt och plötsligt knakar det till i munen och jag tuggar på nåt skithårt?! Gissa vad, det innersta fästet till tandställningen hade lossnat. Imorse ringde jag tandregleringen och kollade om jag kunde komma dit under dagen och fixa till det lite kanske, och det kunde jag. så snart som möjligt. Klockan var då kanske 7.52, näste buss gick 8.07. jag siktade på 8.35 eftersom jag klockan åtta inte hunnit mer än  bara typ äta. kom in till Lkpg 9.18 och blev klar med tandställningsfixet vid halv typ. Sen ut och kolla när nästa byss hem går... 10.39. Bra. 70 minuter kvar, det är iskallt, regnar, ruggigt och typ ingen affär har öppnat än heller.

Brunch @ donken?
Gick iaf dit, kollade in genom fönstret och en hel jävla gymnasieklass om inte mer hade "rast" eller nåt där. orkade inte köpa toast. drev runt lite tills klockan blev 10, gick in på kretsboden (ja det är mitt stammisställe), såg en fin människa därinne. När den såg att någon i dess egen ålder kom in verkade denne person bli lite awkward och mest bara vilja ut därifrån. Sicken tönt.

Jag kollade iaf på den snurran där det ALLTID hänger nåt snyggt, valde ut två tröjor, provade dem. satt skitfint. får bara inte få så mkt kraftigare överarmar, haha. Båda tillsammans kostade 30. Klart överkomligt.

Drev runt lite till, hittade till monki som jag verkligen aldrig sett förut, helt skumt! gick inte in, de var lite sena med att öppna. kollade lite på hm, men hittade inget direkt. young hade skitmkt rea, men jag fick känslan av att vara i turkiet igen när jag kom in. det var inte positivt. jag kollade lite snabbt, inget av det slog mina fynd på kretsboden så gick ut igen.

Gick och satte mig i busskuren. Frös. Väntade. Frös lite till. Åkte hem. hade för lite pengar på kortet så betalade kontant. klev av bussen hemma. gick hem, bytte om, smsade klassen som inte orkade vänta på mig. puss och kram. gick hem igen, åt äpplen, gick tillbaka till skolan. kollade på en film på engelskan, alien. idrott, box. emily är som vanligt femte hjulet under vagnen och dessutom klenast. Var kanske lika bra att jag inte fick hålla mitsar åt nån. jag hade flugit in i väggen. tycker alla är så läskigt starka. kan inte ha varit jobbigt att hålla åt mig iaf!

Vore trevligt om jag en skoldag då och då slapp känna att jag är ivägen och onödig. har hänt enstaka gånger men det är långt ifrån varje dag. tänk gärna på det. tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0