farthållaren får endast kopplas in när farthållaren inte används.

True story. Påskmarknad idag, "sprang på" Markus och gick lite där med honom. Vi träffade både hans syster och tillhörande barn och min familj med tillhörande barn. Så hittade jag lite sonnenbrillen också. (bild. kommer.)
Och dog på biverkningar från medicin. Hoppas jag. Mådde iaf så illa att jag hlest av allt skulle velat ligga som en liten boll på marken och kräkas. Jag köpte inte ens EN munk! Då förstår ni hur illa jag mår. :c

Jag blir tokig på dessa biverkningar. Jag började i söndags kväll, och ska äta 30 tabletter, 3 om dagen. Dock var jag tvungen att hoppa över 2 för att jag mådde för dåligt. men ja. uträkning:
1 söndag kväll
2 måndag
2 tisdag
3 onsdag
3 torsdag
3 fredag
hittils 1 lördag.

summa: 18
Alltså har jag 12 tabletter kvar. 2 st ska tas idag.
10 kvar efter idag. det blir 3 dagar + 1 tablett en morgon. Orkar jag må såhär illa 3 dagar till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0