Lillan

Här är lillskruttan, 9, 5 månader gammal och nog en av världens sötaste hästar. Väldigt självständig, nyfiken och busig, precis som man vill ha dom! Hon kommer nog bli super om 3 år, när hon börjar bli riden! Idag har jag busat lite med henne i hagen, och hon busat med mig... Haha jag skulle vårstäda hagen (plocka upp pinnar och lägga i skottkärra, Lillja och Chester hjälptes åt att plocka ur dem)... Helt galet hur söt man kan vara! Får se om jag får till en bild på henne "in action" någon dag!

Lillja
2009
e. Malte u. Lill-Tanja
ue. Central 1710

FÄRGEN: Ja hon har jätteljus man! INTE så vanligt, men jag tycker det är jättefint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0