Shopping

ohyeah, idag har Markus och jag shoppat. På hans initiativ. Jag var bara hans handväska. Och bar shoppingpåsar. (okej det var 1 liten + ett par skor men ändå) Det är så det är för alla va? Killen drar med sig tjejen ut på stan och sen får hon bära hans "fynd"? Aa okej. Tänkte väl det.

Nu är klockan i alla fall helt galet mycket och jag är suupertrött. Det har jag varit sedan sisådär klockan tre. Det har resulterat  en del roliga felsägningar. Anledningen till att jag inte videobloggar detta är att jag
1. ser nerknarkad ut pga skrattårar som smetat ut smink
2. ser nerknarkad ut pga många vakna timmar
3. kan inte prata längre pga något
4. vet inte

så vet ni.
Julia blev just glad. Jag ställer upp på att bli fotograferad på påskmarknaden imorgon. Så om ni ser mig bli jagad av en kamera så är det för att jag är känd. Precis. Kan inte gå på en marknad ens utan att paparazzis är efter mig. Stackars mig.

Kommentarer
Postat av: Julia

men vi lyckades inte matcha in med tiderna :´(

bara så du vet är du skyldig mig en fotografering nu (a)

2010-04-03 @ 20:38:09
URL: http://juliasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0