midnight

Jag var astrött idag. Ungefär vid halv fem. Då la jag mig i sängen och läste och sov kanske en halvtimme? Nu är klockan mitt i natten, jag måste gå upp SENAST sju, passa bil och träna, och jag KAN INTE SOVA.

Jag har knappt ätit på ett dygn pga spindeljäkeln Evert, första halva dygnet kunde jag inte äta för det kändes som om jag skulle äta spindlar då, och nu andra halvan av dygnet kan jag inte äta för jag mår för illa. Har väl ätit några knäckebröd och lite spaghetti, men jag är döhungrig och skulle ge vad som helst för att få äta nu utan äckelkänslor av spindlar i munnen eller illamående. Skulle hemskt gärna kunna sova också...
Det jobbiga med att vara uppe mitt i natten är att jag är för trött och seg för att orka göra ngt (plugga, städa, diska, etc) och eftersom jag bor i lägenhet är det nog inte så uppskattat att jag ställer mig och dammsuger nu. Nä. Så istället värmer jag mig på datorn, mår illa och önskar att jag fick i mig nåt i magen. Härligt.

Kommentarer
Postat av: emma - ponnybloggare

SV:okej :D

2010-12-02 @ 09:13:05
URL: http://ryttareinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0