dagens ridtur

Idag red jag ut! Eller alltså, i skogen. Jag rider ju ut varje dag, men törs aldrig rida i skogen när det är mörkt *fegis* men iaf. På ett ställe finns en vattenpöl som är ca 60 cm bred, över hela vägen. Asbra vattengravsträning. Där hoppade vi ca 6 ggr, sista gångerna kom jag i galopp och han hade en ganska bra banhoppningsgalopp faktiskt, både före och efter. Red på samma träns som igår, men hade bara martingal på. Gick hur bra som helst, poni på frammarsch kan man säga :) sjukt nöjd, men efter dom små sprången blev det mest skritt resten av vägen, jobbade lite med halter och så. hörde massa hundar i skogen så kände att det var bäst att ta det lite lungt. glad ponny har jag iaf, frustade nöjt när han varit duktig :) ikväll ska jag till agnes... Vet inte vilken tid än iofs, men det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0