mitt i natten

ja alltså vad finns det att säga? Herrejisses, det finns folk till allt.

jag kanske skulle skaffa en till blogg där jag är lite anonym och kan skriva ut exakt vad som helst? Har jättemånga bra ämnen att blogga om men känner inte att de är riktigt rätt för den här webadressen...
MEN kan bidra md lite kändisblogg-skvaller... DennisM åkte buss mot linköping idag, flitigt gosandes med sin pojkvän, enligt säker källa. Vad säger ni om den va?

Gillar dennisM, skulle antagligen ragga på'n om jag kände honom privat + han inte var homo + han inte fick mig att känna mig fet. But thats life och jag lär väl typ... hooka upp med någon rätt snart, har jag på känn :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0