sjukdom

usch, jag mår inte bra. Dyngförkyld, feber, huvudvärk, rubbet. så är hemma från skolan, med alla grejer jag släpade mig runt på ikea och köpte igår, och min ASSKITIGA LÄGENHET?! Blev så himla sur, trodde inte man skulle behöva städa lägenheten från början innan man ställer in grejer? Skitvidrigt är det, hundhår överallt, några fläckar i badrummet som jag inte ens vill föreställa mig vad de kommer ifrån... och en balkong som verkar vara en bättre grogrund för mossa och alger än en skog. Kalas.

ska försöka pilla i mig lite mat nu, om jag lyckas laga någon utan att kräkas över hygienen i köket... Frågan är om jag ska ringa hyresvärden eller bara torka ur själv? Känns som om det går snabbare att göra själv, men kul att städa efter någon annan man inte ens känner? Blä urk usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0