äntligen hemma!

Nu är allt gjort, skönt!
var en jättesnäll människa som lät mig gå före i kön när jag skulle fylla på kortet, så jag hann till bussen i tid. Blev mkt glad.

Tyvärr var det personalbrist hos tandläkaren så de tog bara ut mina gamla gummikedjor och gav mig nya snoddar att byta med. Skulle egentligen fått röntga och greja, för nu är det inte långt kvar!
träningen i kväll gick inget bra, men det hade jag inte förväntat mig heller. Känner att man liksom inte kommer framåt i utvecklingen när man sitter och trycker ut hästen mot väggen hela lektionen, och så fort man får den lite avslappnad blir den rädd för... luft? Hallå. Man kommer ju aldrig till ridning. Fick som kommentar att jag var för hård mot mig själv, men alltså. Känns det inte bra så känns det inte bra, struntar i hur det ser ut :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0