femton intressanta fakta

  1. Chester har egentligen bläs
  2. Jag har en leverfläck som är formad som ett hjärta
  3. Chester blir stressad av för lite utevistelse
  4. Jag blir stressad av att ha dagarna "fullbokade"
  5. Chester har klarat sig med bara sin vinterpäls i år (och året innan)
  6. Jag har genetiskt svårare att klara kyla, tappar känsel snabbare i fingrar och tår
  7. Chester har för många tänder i munnen, placerade så det inte går att använda vilket bett som helst
  8. Jag har för få tänder, och blir av med tandställningen innan sommaren (peppar peppar)
  9. Chester behöver träna upp sin styrka för att orka med kraven jag ställer på honom.
  10. Jag behöver träna upp min styrka och bålstabilitet för att ställa de kraven.
  11. Chester är egensinning och envis och vill göra som han vill, samtidigt som han älskar att vara duktig hest
  12. Jag envis och vill gå min egen väg, och gillar att vara bra på det jag gör
  13. Chester är en mes mot kompisarna i hagen, tills de blir för jobbiga, då säger han ifrån, ordentligt.
  14. Jag blir tyst för jag inte vet vad jag ska säga när jag är med folk jag inte känner, och kan stå ut med att människor beter sig som as, tills jag inte gör det längre och då säger jag ifrån.
  15. Sådan herre sådan hund. Vi är ganska lika.
Chesterplutt har en dum matte som säger åt honom att jobba, aaaw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0