Men herregud vad är det för fel på er.

Hej på er som känner mig så oändligt bra och vet allt om mig. (samt antagligen sliter i era hästar med tanke på reaktionerna?)
Det är inte er jag menar då jag faktiskt bara haft er EN gång. Jag fick veta att jag skulle ha er typ 1 timme innan lektionerna började=jäkligt kort om tid att förbereda sig på. Sen kan jag ju inte säga vad som helst till er heller när ni rider eftersom ni inte respekterar det ändå. Jag valde inte att ha er lektion, jag var tvungen för att inte ordinarie ridlärare skulle jobba för mycket den månaden.

Personen jag syftar på rider inte för åtvidabergs ridklubb(och har inte gjort heller), utan en annan klubb. Väljer att inte nämna vilken då jag inte vill peka ut någon i onödan. Jag tog upp händelsen som ett isolerat fall, utan specifika detaljer, och ja, det medger jag att nu i efterhand verkar det som att jag syftar på dig (eller??? sliter du din häst i munnen i onödan? fattar inte). Men så är det inte iaf, denna tjej hade jag ca 5 ggr under förra sommaren, personkemin och värderingar stämde inte överens.
Och natalie, pinsamt? Aa, sjukt pinsamt av mig att titta på och tipsa folk som ber om det, verkligen. Jag har ännu ingen utbildning, och jag påstår inte att jag har det heller. Det vet de som rider för mig om. Tycker snarare det är pinsamt att du följer min blogg så slaviskt och är snabb med att tala om för mig vad jag gjort och inte. För inse. Du. Vet. Inte. Allt. Om. Mig. Även fast du vill tro det.
Undrar även vilket slita och dra som menas. Utgår ifrån att du anonyma argbigga antingen är blind, okunnig eller bara ute för att hitta fel på mig. Och hästar? äger en. Men tack för visat intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0