Nåt jag är stolt över de senaste dagarna

Jag är stolt över att jag vaknade och tog mig iväg till bussen och inte missade den!!!!!!!!!! när jag skulle till Niklas. Jag är stolt över att jag träffade hans syster utan att få ångest, jag är stolt över att jag äntligen tagit mod till mig och färgat håret (trots att det blev väldigt fult men kan nog vänja mig.... kanske) Är stolt över att jag pratat med min mentor och blivit förstådd. Är stolt över att ha fixat så jag kan betala över internet, är stolt över att jag är jag.
fast alltså, det här var sverige va? Då får jag väl inte säga såhär om mig själv eller?
är stolt över att jag pallar lägga ut en cleopatra bild på mig. Fast lightversionen dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0